FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Dragon Ball oraz MuOnline Strona Główna
->
Recenzje
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Dragon Ball
----------------
Dowload
Co sadzicie o DB
MUGEN
Historia AF czy to prawda ??
Znaczenie imion
Bohaterowie
Akira Toriyama
Sagi DB
Humor
Bogowie
Formy
Ciekawostki
Recenzje
Wiersze
Stronka
Mu Online
----------------
Mu Online
Dowload
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
blacha001
Wysłany: Nie 18:31, 30 Kwi 2006
Temat postu: Bid For Power
Pierwszym o czym zacznę rozmawiać to grafika. Tu się nie rozczarujemy. Wygląda to czasem nawet troszkę lepiej niż w prawdziwym Quake III (w końcu XXI w.). Jeśli chodzi o spojrzenie ogólno graficzne to jest wspaniale. Postacie są bardzo precyzyjnie oraz z niezwykłą dokładnością wykonane. Prawie nie widać żadnych kantów ani zniekształceń. Tekstury są bardzo dokładne. Areny są solidnie dopracowane. Poziom teksturowania oceniam na prawie najwyższy. Jednak aż takie miodzio to to nie jest. Większość postaci i aren to ideały. Ale bywają straszne bugi. Np. Gohan i Krillan na mój rzut oka wyglądają jakby niedorobieni o obniżonej rozdzielczści (trochę kwadratowi). Z arenami jest tak samo, pół na pół. Pierwsza połowa zatrzymuje dech w piersiach, a druga wygląda jakby podczas ich konstruowania programista wąhał klej. Po drugie są wnerwiające niedoróbki. Jak za niskie sufity lub miejsca w których można utknąć bez wyjścia. Pamiętajmy, że to wersja beta i wszystko najlepsze przed nami. PrzejdĽmy do engine gry. Bazuje na takim samym jak Quake (w końcu to dodatek). Postacie poruszają się bardzo naturalnie, ciężko rozpoznać jakiekolwiek dziwne zachowania bohaterów lub sztuczne (robociane) ruchy. Z wyjątkiem niedomówień Krillana i Gohana. Na bazie tego samego engine cienko wyszły efekty związnie z komulowaniem energi lub wystrzelaniem ataków energetycznych. Nie są urozmaicone, więc wyglądają zbytnio jednolicie i jednoklatkowo, tak jakby też niedoróbki. Tutaj właśnie nie sprostał engine z Quake III.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Dragon Ball oraz MuOnline:
Forum o Dragon Ball oraz MuOnline
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group c3s Theme ©
Zarron Media
Regulamin